HTML

'It's like walkabout, but, well... with claws'

...és útjára indul az elmebaj...

Friss topikok

  • Losa: Most akkor ezt magyarul is!!! (2009.12.26. 15:25) No hope for the hopeless...
  • Pippi: @Don_Jay: megint nem írogatsz:P vegyél rólam példátXD (2009.08.17. 17:31) ...And on the 52nd day it hath endeth.
  • Pippi: 24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnán... (2009.05.16. 00:45) Something’s happening
  • Don_Jay: @zsebnyusz: Az őszivel csk annyi a gondom, hogy az 'csak' képregénybörze, de azért arra is elmegye... (2009.04.21. 11:15) Geekin' out
  • Don_Jay: @Pippi: Fagyizni meg kajálni bármikor elmehetek, de az már sokkal ritkább, hogy veletek tölthetek ... (2009.04.15. 03:17) People

Címkék

Címkefelhő

Blogok amiket olvasok

Something’s happening

Don_Jay 2009.05.11. 02:10

Már megint eltelt vagy egy hét mióta utoljára életjelet adtam magamról ezen oldal virtuális hasábjain, pedig lenne miről beszélnem. Volt minden: vizsga (-szerű izé), álláslehetőség felcsillanása, az érettségik kezdete (ami engem egyáltalán nem érint) MÁV sztrájk (ami mégúgyse érint, már ha megtörtént, bocs, egy kicsit néha le vagyok maradva) valamint egy érdekes és elsőre meglepő levél. Részletek alant.

Történt, hogy a múlt hétfőt teljes egészében kihagytam az egyetemen, köszönhetően az életem(nek látszó tárgyszerű izé) egyre jelentősebb fejezetét ki. Szóval nehéz úgy rávennem magam arra, hogy bemenjek órára, ha akkor fejezem be a játékot, amikor el kéne indulnom az egyetemre, hogy időben beérjek. Szóval a hétfő a csendes pihenésről és a kutatási tervezet bővített, disco-verzójának elékészítésével telt. Kedden viszont sikernek könyveltem el, hogy médiakutatáson, amikor elmondtam a tanárnak (természetesen a csoport előtt), hogy a Sex and the City és a kapcsolódó paródiák viszonyát szeretnénk a társammal megvizsgálni, akkor nem kezdett el hangosan röhögni, hanem csak annyit mondott, hogy az jó. Viszont médiaelemzésre végképp nem volt kedvem bemenni, ráadásul siettem haza, hogy még itthon találjam Pestilence-t. Szükségem volt ugyanis a telefonjára, hogy felhívjam az iskolaszövetkezetet egy állás miatt. A beszélgetés meglehetősen gyors volt (’csütörtök este hatra gyere be’), így Pestilence mehetett dolgozni én meg vissza a Warcraft világába (ok, nem kell ilyen hangosan mondani, magamtól is megpróbálok visszavenni WoW-os utalásokból).

Szerdán kiderült, hogy mennyire nem tud néha lekötni az egyetem, valamint az ott zajló órák. Ne értsen senki félre, de vannak napok, amikor jobban emlékszek arra, hogy miket rajzolgattam a füzetembe, mint az óra anyagára (ilyenkor meg ugye túl lusta vagyok ahhoz, hogy visszakeressem a füzetemben, hátha írtam óracímet). De legalább már egyre normálisabb szárnyakat tudok rajzolni (na nem mintha ez bárkit is érdekelne, csak gondoltam megosztom az infót). Nyelvtudomány után páran még együtt ’bandáztunk’ és olyan kirívó dolgokat csináltunk, mint az indexeink felvétele. Utána meg csoportosan átmentünk a Csendesbe némi társalgással egybekötö9tt beszélgetésre. Kiderült, hogy sem BlackHandnek, sem Királylánynak nagyon nem jön be a kávézó hangulata. Mindezek után az egyetem területén sikerült dumálni Eddel (akit tényleg levadászok, hogy ha a rádióban ahol dolgozik elküldte nekem a Sex and the City betétdalát). Otthon a szokásos repetitív tevékenységek vártak, mint kaja, WoW…( na meg nem tanulás a csütörtöki tesztre).

Csütörtökön megint kimaradt az első két óra. Művtöri után ismételt gyors duma Anita, Ed Pippi, meg még mittudoménki társaságában (bocs srácok, de ad1: úgysem olvassátok ezt, ad2: a memóriám néha lyukasabb, mint az M1-es mentén tanyázó prostik nemlétező neccharisnyája). Valamint Angelék ismét hívtak edzésre (note to self: beszéljek már végre velük, hogy miért nem tudok még menni). Mindezek mennem kellett gyökérinfóra, mert a félévi teszt egyik felét akkor írtuk meg. A tanárra várakozva sikerült átlapoznom a tanár által készített handoutot és konstatáltam, hogy ez könnyű, nem kell itt parázni. Tanár megjön, mi meg be a terembe, gép indít és az első dolgom, amit ilyenkor megnézek azok az e-mailjeim. Na nem mintha olyan fontos ember lennék, hogy állandóan e-maileket kapok, nem ez csak úgy megszokásból. Na itt ért az első meglepetés: levelet kaptam az eduline.hu szerkesztőjétől, hogy olvasta a blogom és mivel egyetemista vagyok, ezért lenne-e kedvem ahhoz, hogy belinkeljék az írásaimat, amikben említést teszek a vizsgáimról (elvégre ez a HVG online oktatással foglalkozó aloldala). Hirtelen azt se tudtam, mihez kezdjek, de aztán a teszt mellett döntöttem. Na itt jött az első sokk. Hét darab kérdés kinyomtatva. A nehézséggel nem volt nagy baj, mert tényleg nem volt nehéz, de durva volt látni, hogy kb. 28-30-as betűmérettel volt szedve az összes kérdés. Nyílt titok, hogy a tanár idióta és vannak hülye/fura húzásai, de ez így az óra elején akkor is meglepett. Mivel kellett még egy Power Point prezentációt is készíteni, ezért a gépek be voltak kapcsolva és lehetett használni őket. Ezzel megoldódott az a gond, hogy mi legyen akkor, ha egy kérdésre nem tudjuk a válasz. A válasz: megnyitod a handout file-ját és kimásolod belőle. Na nem mintha a tanár észrevehette volna, mert folyton kimászkált a teremből. Ha nem tudtad, hogy 6 Gb mennyi byte, akkor használtad a Windows beépített számológépét, csak annyit kellett tudnod, hogy mennyi a váltószám (megsúgom: 1024). Utána meg jött a prezentáció elkészítése, amiről tudni lehet, hogy minél ’látványosabb’ (ergo minél több effektet használsz), annál jobban fog a tanárnak tetszeni (ez az ógynevezett ’Ohh shiny…’ effektus). Mivel a Pulp Fiction-ről csináltam a prezentációt, ezért elgondolkoztam, hogy az idézetek közé berakjam az ’English mutherfucker, you speak it?’ idézetet, de aztán eltekintettem tőle. Viszont végig az a mondás járt a fejemben a tanárral kapcsolatban, hogy ’diploma mellé nem adnak intelligenciát’, mert ilyen lazán/hülyén levezetni egy vizsgát, csak nagyon nagy idióták csinálnak (vagy nagyon kezdők, de ő inkább az előbbi). Nem panaszkodok, mert tudtam ’számítógépes segítséget igénybe venni (a.k.a. csalni)’, csak egyszerűen az ember nem ezt várná el egy egyetemi teszt/vizsga kapcsán.

Este az állásmegbeszélésen kiderült, hogy egy vírus/gerilla-marketinggel foglalkozó cégnél lenne a meló. Most gondolom mindenki azt gondolja, hogy az milyen gáz meló, de én meg azt mondom, hogy 650-es fix órabérért simán vállalható. Kedden megyek egyébként felvételizni, szóval virtuálisan szorítson nekem mindenki. Este még válaszoltam az eduline-os levélre, így aki onnan tévedt ide és eddig bírta az agymenéseimet, akkor azt most köszönteném: Helló mindenkinek! Ezzel persze csak arra akartam utalni, hogy a közreműködés létre jön/jött, így onnan is lehet itt egy-két ember.

Pénteken nem volt tanítás, így volt időm játszani, valamint a hétvégén megírtam az esszét esszéírásra (ugye milyen ötletes feladat?), amiről csak szerdán szereztem tudomást. Viszont a szemináriumi dolgozatommal nem haladtam semennyit sem, pedig kedden be kéne mutatni a vázlatát (miért érzem, hogy azt az órát ki fogom hagyni, szerdán úgyis zh-t írok). Szóval nem kicsit vagyok elhavazva a dolgaimmal, ráadásul a kutatással sem állok még sehogy. Kezd egy kicsit szűk lenni ez a 24-órás időkeret damn it. Egyetem, vizsgák, esetleges meló, WoW… segítség, megfulladok…

Jay out

Címkék: énblog meló vizsga minor wow elte haverok

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://clawabout.blog.hu/api/trackback/id/tr121114235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pippi 2009.05.16. 00:45:21

24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnánk egyezni. Én támogatom a dolgot, nekem is szűkös ez a 24órás nap (és akkor még nem aludtam -ez már a valóságXD)... Kitartás!!!
süti beállítások módosítása