HTML

'It's like walkabout, but, well... with claws'

...és útjára indul az elmebaj...

Friss topikok

  • Losa: Most akkor ezt magyarul is!!! (2009.12.26. 15:25) No hope for the hopeless...
  • Pippi: @Don_Jay: megint nem írogatsz:P vegyél rólam példátXD (2009.08.17. 17:31) ...And on the 52nd day it hath endeth.
  • Pippi: 24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnán... (2009.05.16. 00:45) Something’s happening
  • Don_Jay: @zsebnyusz: Az őszivel csk annyi a gondom, hogy az 'csak' képregénybörze, de azért arra is elmegye... (2009.04.21. 11:15) Geekin' out
  • Don_Jay: @Pippi: Fagyizni meg kajálni bármikor elmehetek, de az már sokkal ritkább, hogy veletek tölthetek ... (2009.04.15. 03:17) People

Címkék

Címkefelhő

Blogok amiket olvasok

The Librarian, the Silent Celtic and the Chinese

Don_Jay 2009.03.13. 22:12

Érdekes három napon vagyok túl, volt benne lógás, filmezés, órára járás, vásárlás meg még sok minden. Részletek következzenek alant.

Szóval minden szerdán kezdődött. Mivel tudtam, hogy az első órámat átrakták csütörtökre, ezért nyugodtan aludtam, hogy ráérek hajnali 10 órára betámolyogni nyelvtudomány órára. A gond ott kezdődött, hogy aznap éppen elmaradt az óra. Minderre az egy másik órájára siető mókus hívta fel a figyelmem, kivel a metróból kifelé jövet találkoztam össze. Ennek örömére elmentem kajálni a frissen megérkezett csekélyke fizetésemből, amit még a Tescós melóért kaptam, majd át az OTP-be, ahol felvettem a maradék pénzem is némi trükközés után. Trükközni kellett, mert valamivel több, mint 900 forint volt a számlámon, ezért be kellett fizetnem némi pénzt, hogy ATM-nél ki tudjam venni ezresként. Azért így vettem, fel, mert ha a fiókban veszem fel, akkor az 'kedves' OTP több sarcot számol fel. Mindezek után lementem a Könyvtár Klubba, hogy ott várjak egy cappucino és Lovecraft regényének társaságában a következő órám kezdetéig. Viszont azzal nem számoltam, hogy ott ismerősökkel fogok találkozni. Észrevettem, hogy ott ül Pippi és két kedves barátja, név szerint Olin, valamint Ed. Gondoltam odaköszönök nekik, mielőtt az egyetem egy másik pontjára távoznék aminek az lett a vége, hogy egy szűk 3 órácskára ott ragadtam velük. Néha elment valaki, néha jött, de mindig voltunk néhányan. Ennek volt köszönhető, hogy kihagytam a szerdai egyetlen órámat, de azt kell mondjam, hogy megérte. Megérte, mert azt kell, hogy mondjam, hogy szeretek velük időt tölteni, mert egyszerűen jó a társaság. Jó velük együtt lenni na.

(Mivel szerdán hazaérve csak a szokásos történt, úgymint kajafőzés, Pestilence, meg ilyenek, ezért egyből ugranék a csütörtökre.)

Csütörtökön óra előtt egyetemre be, az aktuális vallástöri tanárral megbeszélni, hogy akkor én most egy szeminárium miatt el, majd tényleg el. Viszont volt egy kis baj. Azt tudtam, hogy a szerda reggeli óra csütörtökön lesz, de azt nem, hogy mikor (hála a kedves tanszéki titkárnőnek), így gondoltam akkor lesz, mint szerdán. Hát tévedtem. Mint azt két csoporttárs sráccal és egy kedves csoporttárs lánnyal konstatáltuk, az óra kezdése is megváltozott. Útjaink elváltak, majd 10-kor ismét találkoztam a lánnyal óra előtt (a két srác hazament). Várunk a teremnél a növekvő csoporttal, a tanár szokás szerint késik, még egy poént is elsütök, hogy lehet, hogy vendégelőadó jön be. Az szinte fel sem tűnt senkinek, hogy mit keres ott három ázsiai csaj, mert tudtuk, hogy ők nem csoporttársaink (nem rasszizmus, csupán észrevesz ilyeneket az ember). Egyszercsak jön egy vadidegen tanár, aki kinyitja a termet, csoport bemegy, majd szinte azonnal ki, amikor kiderült, hogy ott nem a mi óránk lesz. Hirtelen befut tanárunk is, aki miután kiderül, hogy ott nem tarthatunk órát, csak annyit kérdezett 'akkor most hova menjünk'? Az egyik csaj felvetette, hogy menjünk át az egyetemmel szembeni kávézóba, a Csendesbe. Ott egy jóféle kávé(és nem agyonvizezett vacak, mint amilyennel az egyetemen mérgeznek minket) társaságában megtartottuk az órát és sokkal jobb volt mint amúgy, hála a hely egyedi hangulatának.

Harmadik (művtöri) órámra bementem, majd ki is jöttem kb. 15 perc után. Egyszerűen nem tudom elviselni azt az embert aki éppen tartotta. Pont úgy néz ki, mint akit kiskorában sokat bántottak a nagyobbak, ezért ő volt a besúgó. Szóval kimentem, gondoltam úgyis van megint dolgom az OTP-ben, hát oda bemegyek, majd a filmklub előtt hazamegyek (kihagyva a gyökér infó órát) és főzök kaját. Kifelé menet találkoztam az egyik mókushölgyeménnyel, akivel nekiálltunk beszélgetni. Ez eltartott vagy két órán keresztül, de megérte, mert vele is jót beszélgettem, megérte a ráfordított időt. Annyira rohant közben az idő, hogy egyszercsak azt vettük észre, hogy Királylány és BlackHand már jönnek ki óráról (persze fél órával a vége előtt, mert megunták az amőbázást). Mindezek után hazaosontam a BKV-n a lejárt bérletemmel, majd itthon főzés,utána pedig vissza a filmklubba. Ott megnéztük a filmet (egy cseh film volt, sajnos most nem jut eszembe a címe), ami ismételten jó volt, majd a társaság megmaradó tagjai átsétáltak a Kelta nevezetű italozó helyre. Itt beszélgetés kezdődött, amiből szokás szerint kb. 98%-ot nem értettem, de mégis élvezem ezeket a beszélgetéseket, mert tanulni lehet abból amikor értelmes, intelligens emberek cserélnek eszmét akármiről. Ami miatt kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy most én voltam az akinek a társaság közösen fizette a sörét (máskor meg másnak fizettük, de akkoris kellemetlen volt). Eztán haza, majd alvás.

Reggel felkeltem, majd eldöntöttem, hogy nem megyek be a Néprajzi múzeumba kihelyezett órámra, mert nem fizetek a jegyért, mert majd elmegyek március 15-én amikor ingyenes és mert egyszerűen nem. Lementem az ATM-hez, ahol felvettem a frissen utalt diákhitelt (megint trükköztem a 900 forinttal) (így belegondolva, elképzelem az ügyintéző csaj mikre gondolhatott, amikor leraktam elé 20 forintot, hogy szeretném befizetni a számlámra). Ebből kifizettem Pestilence felé lévő kézpénzes tartozásom, feladom a tandíjam, majd a Józsefvárosi piac felé vettem az irányt. A kb. két órás ámokfutásom eredménye egy cipő, egy (doboza szerint) Gorgio Armani férfi illatszer, néhány zokni és egy vízipipa minden kellékével együtt. Eredmény: kisebb pénzügyi csőd. Eztán hazafelé még kaja megvétele, majd itthon a pipa beüzemelése. A füst élvezése közben valaki felcsönget, lemegyek, majd kiderül, hogy a szomszédokat keresik, akik nincsenek itthon. Később szomszédok megjöttek, szóltam nekik, hogy keresték őket, amiből ismételten egy egyórás kellemes beszélgetés kerekedett ki. Visszatérvén lakásomba rá kellett döbbennem, hogy a vízipipám alja ereszt (meg van repedve az üveg, amit a vásárláskor nem is néztem, jobban koncentráltam a tömítésekre), most pedig befejezem a post írását. Pestilence számára még megcsinálom a vacsoráját, majd valamikor mindketten álomra hajtjuk nem túl bizalomgerjesztő fejeinket. Csak azt nem tudom, hogy mit csináljak a pipámmal. Vigyem vissza holnap? Arra úgyis azt mondaná a kereskedő, hogy én törtem össze. Azt hiszem az lesz a megoldás, hogy szerzek szilikon spray-t/zselét/pasztát, vagy valami hasonló vízálló anyagot és azzal vonom be az alját. Ti mit gondoltok minderről?

Jay out

 

Címkék: énblog budapest money minor filmklub elte haverok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clawabout.blog.hu/api/trackback/id/tr301000905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása