HTML

'It's like walkabout, but, well... with claws'

...és útjára indul az elmebaj...

Friss topikok

  • Losa: Most akkor ezt magyarul is!!! (2009.12.26. 15:25) No hope for the hopeless...
  • Pippi: @Don_Jay: megint nem írogatsz:P vegyél rólam példátXD (2009.08.17. 17:31) ...And on the 52nd day it hath endeth.
  • Pippi: 24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnán... (2009.05.16. 00:45) Something’s happening
  • Don_Jay: @zsebnyusz: Az őszivel csk annyi a gondom, hogy az 'csak' képregénybörze, de azért arra is elmegye... (2009.04.21. 11:15) Geekin' out
  • Don_Jay: @Pippi: Fagyizni meg kajálni bármikor elmehetek, de az már sokkal ritkább, hogy veletek tölthetek ... (2009.04.15. 03:17) People

Címkék

Címkefelhő

Blogok amiket olvasok

I'm back an' I'm not goin' anywhere

Don_Jay 2009.02.03. 04:23

...S eljő a február,
a tudás próbáinak vége,
az elfoglalt visszatér
s vele a rendszeresség...

A fenti kis versszerű izé arra akar utalni, hogy vizsgaidőszaknak hivatalosan is vége és mostantól sokkal rendszeresebben (kb. 1-3 naponta) fog frissülni a blog. Csak egyiptomiból buktam meg, de az legalább csúsztatja a szakosodásom egy évvel. A többi tárgyból úgy-ahogy átmentem (vallástöri Uv-m 4es lett vazze!!!!!!! a legjobb jegyem[sajnos]) és begyűjtöttem 16 kreditet (ami ugyan kb. csak a fele az egy félévben optimálisnak, de hát laza volt ez a félév na). Pestilence is átment majdnem mindenből. Jelenleg a második féléves kurzusok felvétele zajlik, már felvettem 15-öt, de lehet hogy a végére ez kevesebb lesz. Ugyanis még van arra esély, hogy túljelentkezés esetén ledob a rendszer, ami főleg a minoros óráimnál nem lenne túl jó. Igen, minoros, lévén eldöntöttem, hogy a kommunikáció és médiaszakot veszem fel minornak. Hogy ez mennyire passzol az egyiptológiához? Én személy szerint a semennyire szavaznék, de a minorképzésnek nem pont az a lényege, hogy az ember több mindenhez értsen ezáltal versenyképesebb legyen a munkaerő-piacon? Ehh, mindegy, de ha a képzés végén leselkedő szakmai gyakorlat során beraknak valamelyik kereskedelmi tévéhez mondjuk holmi ""celebek"" (értsd: idióták, akik pénzért bármikor, bármilyen médium oldalain/képernyőjén hajlandóak magukat megalázni és egy hörcsög értelmi szintjét alulmúlva nyilatkozgatni legkülönfélébb szokásaikról ami elborzasztja az értelmesebb tv-nézőt [ilyenkor gondoljunk csak mondjuk Kiszel 'a szemöldök' Tündére, esetleg Fekete 'akkorafaszommintegylóéteholyekocog' Pákó, netalán Gáspár 'hát ezt kell csinálni e csáje' Győző) mellé lótifutinak (gyk. rabszolga) amíg a stúdióban vannak, akkor az nem lesz szép létvány. A részletekről majd a hírekben illetve a nekrológomban lehet majd olvasni, mert tuti hogy megöngyilkosmerénylem őket jól.

Most pedig következzen az elmúlt időszak összefoglalója tisztelt Hölgyeim és Uraim.

Kiderült, hogy a tüdőmön semmilyen komolyabb elváltozás nem látható. Egy bankautomata rátámadt Pestilence-re a bizonylattal, ugyanis egyszerűen kilőtte azt. Vizsgákra hol készültünk, hol nem. Az ökörködés és egymás ütése-vágása már-már konstans tényező lett az életünkben. A mozis meló nem jött össze. Időközben volt egy 3 napos melóm, aminek keretein belül egy, az MTA épületében megtartott orvosi kiállítás/konferencia előkészületeiben kellett segíteni (értsd: pakoltuk a paravánokat, majd 3 nappal később meg szétszedtük). Szombat éjjelre meg megyek a Tescóba gazdaságosan árut feltölteni. Aztán a jövő héten ha minden igaz, akkor már kezdődik is az iskola. A vizsgaidőszakot meg majd talán sikerül május közepéig kihevernem...talán.

Az elmúlt néhány hét egyik legmeglepőbb eseménye díjat viszont annak kell adnom, hogy néhány (szám szerint 2) távoli rokon megkeresett engem 'wiwen. Ők a családom apai ágából származnak, amit gyakorlatilag egyáltalán nem ismerek. Annyit tudtam róluk (két unokatestvérről van szó), hogy léteznek valahol a világban, mivel valamikor réges-régen amikor még nagyon kicsi (és koromhoz képest normális méretű) voltam, találkoztunk, de mivel apámmal nem nagyon (szinte egyáltalán nem) tartom a kapcsolatot, ezért velük se. Így nem kicsit lepett meg amikor az egyikük küldött egy üzenetet, hogy elvileg mi rokonok vagyunk. Aztán a másikuk bejelölt, amit én valamikor hajnali 2 körül vettem észre és mivel vizsgaidőszak közepén és jó néhány órányi tanulás után voltam, nem írtam neki vissza egyből, mert a visszajelölés mellé akartam valamit írni is. Mivel nem voltam teljesen beszámítható állapotban, ezért ezt elhalasztottam. Ennek az lett a vége, hogy megfeledkeztem róla és csak akkor jutott eszembe, amikor már visszavonta a jelölést. Ekkor gyorsan írtam neki, hogy sorra, meg minden, de egy kicsit elfoglalt voltam. Na mindegy, ő visszajelölt, viszont ma éjfélkor ért a sokk, amikor beléptem a MSN-re. Valaki felvett a partnerlistájára 'Bea' névvel. Először nem sejtettem, hogy ki lehet az lévén nem sok Beát ismerek és akit ismerek, arról sem gondolnám, hogy velem akar MSN-ezni. Aztán megláttam az e-mail címét ami .de-re végződik és akkor belém hasított a felismerés: ez valószínűleg a húgom lesz. A húgom, aki apámmal és a húgom anyjával (aki egyben apám felesége; ugye milyen jól össze tudok zavarni mindenkit a családi kapcsolatok körülírásával?) él Németországban. A húgom, akivel alig beszéltem eddigi életem folytán és csak egyszer találkoztam vele, azt is olyan kis korunkban, hogy egyikünk sem emlékszik rá. Van egy olyan érzésem, hogy az unokatestvérek és a húgom hirtelen feltűnése közt van némi kapcsolat. Ráadásul fogalmam sincs, hogy mi miért történik(talán tényleg csak véletlen az egész), hogy ez az egész hogy fog végződni, de ez eddig meglehetősen hirtelen (és számomra furcsán) történt minden(tudom, paranoid vagyok, de ne mondjátok, hogy nem furcsa ez az egész). Majd meglátjuk...

Zárásként annyit, hogy a héten valószínűleg már lesz időm megcsinálni a képregényes postot, valamint készül egy másik, komolyabb tartalmú bejegyzés is, amit már szintén tervezek egy ideje. Az, hogy melyik készül el előbb, arról fogalmam sincs, majd meglátjátok.
Stay tuned
 

Címkék: énblog elte rokon pestilence

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clawabout.blog.hu/api/trackback/id/tr23919550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása