HTML

'It's like walkabout, but, well... with claws'

...és útjára indul az elmebaj...

Friss topikok

  • Losa: Most akkor ezt magyarul is!!! (2009.12.26. 15:25) No hope for the hopeless...
  • Pippi: @Don_Jay: megint nem írogatsz:P vegyél rólam példátXD (2009.08.17. 17:31) ...And on the 52nd day it hath endeth.
  • Pippi: 24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnán... (2009.05.16. 00:45) Something’s happening
  • Don_Jay: @zsebnyusz: Az őszivel csk annyi a gondom, hogy az 'csak' képregénybörze, de azért arra is elmegye... (2009.04.21. 11:15) Geekin' out
  • Don_Jay: @Pippi: Fagyizni meg kajálni bármikor elmehetek, de az már sokkal ritkább, hogy veletek tölthetek ... (2009.04.15. 03:17) People

Címkék

Címkefelhő

Blogok amiket olvasok

Still here, still alive, still crazy as hell

Don_Jay 2009.03.09. 19:42

Már majdnem egy hete, hogy utoljára írtam, így most kevés szabadidőmet ezen betűkkel ellátott kicsiny zug bővítésével töltöm el. Lássunk néhány eseményt a múlt hét történéseiből.

Szerdán kihagytam az első két órám, mert egyszerűen nem volt kedvem bemenni, hanem inkább a kényelmes ágyam csábításának engedtem és visszaaludtam. Ébredés után úgy döntöttem, hogy azért az utolsó órámra bemegyek, mert hát azért mégiscsak meg kell néha mutatnom az embereknek szőrös fejem, nehogy elfelejtsék annak sokkoló látványát. Na meg BlackHand barátom is hívott, hogy akkor most bemegyek a közös óránkra avagy nem. Mivel már úton voltam, így nem volt kérdéses a válaszom. Hazaérve kifőztem a napi adag rizst, majd viszonylag időben lefeküdtem aludni, hogy a csütörtök reggel kezdődő (kvázi az éjszaka közepére berakott) óráimra időben beérjek, a korán felkelés tudományának bevetésével. Apropó rizs: a frissen kifejlesztett fogyókúrás módszerrel (aminek jogait természetesen Pestilence-szel közösen birtokoljuk) egész szép sikereket érek el súlyvesztés terén. Ne kérdezzétek, hogy hány kilót fogytam, csak annyit tudok, hogy az övem (amire 9 hónappal ezelőtt külön lyukat kellett fúrnom, hogy egyáltalán magamra tudjam erőszakolni) eredetileg megalkotott nyílásaiból már az ötödiket használom azzal a kis fém pöcökkel. A fogyókúrát leíró állapot a keresztségben a Cs.E.Sz. nevet kapta, mely rövidítés feloldása a Csóró Egyetemista Szindrómát takarja. Reszkess Norbi a vacak Updateddel, mert itt a Cs.E.Sz!!!

Csütörtökről a legemlékezetesebb esemény az infó óra volt ismételten. Miután némi Könyvtár Klubos kitérő után beértem órára, elkezdődött az unalom némi idegfeszültség-növeléssel megfűszerezve. Miért? Mert a tanár akkora egy gyökér állat, hogy egy hadosztálynyi rotációs kapa sem lenne elég a kigyomlálásához . Hála az isteneknek, az órának korábban vége volt, így még pont időben kiértem, hogy néhány mókustárstól megtudjam miszerint holnap (azaz kedden)alacsonyan szálló kopt dolgozatok várhatóak. Itthon a szokásos várt: rizs, Cobra 11, CSI: Miami (duplán), Győzike ismétlés (jóvanna, nem kell ilyen hangosan fújolni a tévézési szokásaimat! Hát tehetek én róla, hogy a Cool Tv-n kívül alig jön be más csatorna?).

Péntek kora hajnalba ismét felkelés, majd némi reprezentáció politikás tanulmányozás után órára mentem, ahol az óra végén derült ki, hogy nem csináltam meg a házi dolgozatot órára, amit egy héttel korábban adott fel e tanár. Szerencsére megengedte, hogy a héten adjam le neki, így nincs nagy gond. Óra után némi Universitasos ügyintézés a regisztráció hosszabbítása kapcsán, majd haza , ahol végre napközben is netezhettem, mivel Pestilce hazautazott. Mindazért, hogy ne vigye magával a gépet, csak a fonetika leckéjét kellett megcsinálnom (nagyjából). Szóval elolvastam a legfrissebb képregényeket (az megvan, hogy mennyire király a Secret Wariors #2 meg a War of Kings #1? Nem? Akkor zárkózzatok fel vagy mittomén, majd talán tartok róluk egy kis összefoglalót, ha vége lesz és/vagy lesz egy kis időm) majd rizst csináltam és tovább neteztem (ez egy ilyen kocka nap volt).

Szombaton tovább kockultam, majd este miután Pestilence hazatért megcsináltam a napi rizst (Pestilence hozott hozzá húst, szóval így jobb volt egy fokkal), majd nekiláttam a fonetika leckéjének. Gyakorlatilag csak annyi volt a feladat, hogy egy adott szöveget kell átírni fonetikai jelekkel. Aki azt hiszi ez könnyű, az téved. Két napig csináltam azt a vackot úgy, hogy a jeleket is alig tudtam elsőre elolvasni (pedig valamennyire még hieroglifákat is tudok olvasni). Ehh...na mindegy, csak kész lettem, Pestilence talán majd átnézi mielőtt odaadja a tanárának, de ha nem, engem az sem izgat.  Vasárnap drága jó édesanyám küldött egy kis pénzügyi mentőcsomagot, így amíg nem jön meg a diákhitelem, addig lesz minden nap a rizs mellé parizerpörkölt. A pénz maradékából pedig némi kínai (KAJA, hányszor kell még elmondanom, hogy KAJA!?) segítségével helyre állítottam az amúgy sem túl stabil és talán nem is létező lelki egyensúlyomat.

Hétfő: hajnal kelés, hogy koptra készüljek. Nem nagyon jött össze, ehelyett inkább elolvastam a Deadpool #8-at, ami megint csak nagyon pöpecre sikerült (remélem Wade jól tökön rugdossa majd Norman Osborne-t a teljes Thunderbolts és Dark Avengers legénységével együtt). Reggel 7 körül lefeküdtem aludni, hogy ha másra nem is, de a kopt órámra bemenjek, majd találkozzak egy médiás csoporttársammal. Mindezt tsibe egyetlen, 8:11 kor érkező telefonhívással keresztül húzta. Körülbelül azzal nyitott, hogy mit csinálok és hogy Székesfehérvárról mennyi idő az út Pestre. Kérdem miért, erre ő csak annyit mosdott, hogy mert már buszon ül és jön Pestre. Némi zavart szövegelés után megbeszéltük, hogy a Népligetben találkozunk. Gyors 'rendrakás' a szobámban, felöltözés, majd irány a Népliget, ahol egy jó háromnegyed órát vártam a késő buszra. Tsibe megjön, mi elkezd beszélgetni, majd kijelenti, hogy akárhová megyünk, metróval ne, mert nem költ jegyre és különbenis fél az ellenőrnek álcázott orkoktól. Villamoshoz ki, ott elindul (rossz irányba), első megállónál és leszáll, tsibe fennmarad. Gyors telefon, hogy akkor most mi legyen, majd végül ő jött vissza egy megállónyit. Kicsit körülményes úton hozzám fel, itt tsibe és Pestilence megismerkedett, majd további beszélgetés egy idő után Pestilence aktív közreműködésével. Pestilence meg én nyomtunk egy kis verekedést (csak barátságos meccs volt) minek következtében elszakadt az egyik nyakláncom és leesett a cipőm talpa. Gyorsan küldtem egy e-mailt annak a csoporttársamnak, miszerint csak fél négy körül érek rá, egykor nem, és hogy akkorra jó lenne átrakni a találkát. Tsibét , miután bepillantást nyerhetett szürreális életembe, buszmegállóba kikísértem, majd be az egyetemre, ahol kiderült az e-mailem valószínűleg még nem talált olvasó szemekre, mivel a csoporttárs nem bukkant fel. Sebaj, beszélgettem egy jót egy kedves ismerősömmel, majd egyenesen haza. Itthon netezés (Pestilence nincs itthon), most blogolok és nemsokára nekiállok a rizsnek a parizerpörkölttel. Hajnalban megint kelés és tanulás, de addig még van pár órám...

Jay out

Címkék: énblog barátság elte ökörködés pestilence tsibe

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clawabout.blog.hu/api/trackback/id/tr46992078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása