HTML

'It's like walkabout, but, well... with claws'

...és útjára indul az elmebaj...

Friss topikok

  • Losa: Most akkor ezt magyarul is!!! (2009.12.26. 15:25) No hope for the hopeless...
  • Pippi: @Don_Jay: megint nem írogatsz:P vegyél rólam példátXD (2009.08.17. 17:31) ...And on the 52nd day it hath endeth.
  • Pippi: 24 órás a nap. egy kocka sör 24 üveget tartalmaz... ez nem lehet véletlen. Bár 36-tal is ki tudnán... (2009.05.16. 00:45) Something’s happening
  • Don_Jay: @zsebnyusz: Az őszivel csk annyi a gondom, hogy az 'csak' képregénybörze, de azért arra is elmegye... (2009.04.21. 11:15) Geekin' out
  • Don_Jay: @Pippi: Fagyizni meg kajálni bármikor elmehetek, de az már sokkal ritkább, hogy veletek tölthetek ... (2009.04.15. 03:17) People

Címkék

Címkefelhő

Blogok amiket olvasok

I was a soldier

Don_Jay 2009.02.09. 06:29

Na persze nem a a seregnél, hanem egy teljes éjszakára a Tesco gazdaságos katonájának mondhattam magam. Hogy hogy jutottam el oda? Olvass és megtudod! De előbb, mintegy felvezetésként jöjjön az elmúlt néhány nap összefoglalója.

Kezdjük rögtön a keddel. Kiderült, hogy tényleg a húgom vett fel a címlistájára MSN-en. Kedd volt az a nap amikor először beszéltünk és jó volt. Mint kiderült nagyon kedves, aranyos és egyszerűen jó érzés hogy végre megismerhetem őt. A kommunikáció formáján ugyan még dolgozni kell egy kicsit (az én németem szörnyű, pedig nyolc éven át próbálták nekem tanítani, az ő magyarja még rosszabb, így nem marad más, mint angolul beszélni, de az sem egyszerű az ő részéről), de legalább megértjük amit a másik mondani akar. Küldött képeket is magáról, így most már azt is tudom,hogy néz ki és levonhattam a tanulságot, miszerint ő örökölte a családban a jó külső génjét. Mindegy, a lényeg akkor is az, hogy végre megismerhetem a kishúgom és ez irtó jó dolog.

A szerda és csütörtök egyetlen említésre méltó eseménye, hogy az egyik csoporttársammal rohangáltunk az egyetemen, hogy az utolsó pillanatban beírassuk a jegyeit. Ez nem teljesen sikerült, lévén a tanszékvezetőkön kívül nem sok tanár van benn az egyetemen a regisztrációs hét alatt. De legalább a dékáni titkárságon rendesek voltak.

Pénteken elmentem a főbérlőmhöz, hogy kifizessem neki a lakbért. Útközben vettem cipőt és vacsorához alapanyagot. A főbérlőmről tudni kell, hogy Óbudán lakik egy panelben. A lépcsőházban beszélgettem vele, amikor belép az egyik lakó az ajtón. Na találjátok ki ki volt(Nem, nem Kiszel Tünde, még csak nem is Pákó, rossz nyomon jártok)! [BULVÁR ALERT] Az ominózus lakó Várkonyi András volt. Hogy ő ki? Csak annyit mondok: Google is you're friend, ya idiot. Az este folyamán aztán elmentem a Latin tanszék filmklubjába, ahol néhány pohár bor mellett megnéztük a Dogma című filmet. Utána még elmentünk meginni pár sört, majd miután ránk zártak 3 különböző vendéglátóipari egységet, mindenki hazafelé vette az irányt, én is hazaértem úgy hajnali 4 körül.

Végre elérkeztük a szombathoz, amikor besoroztak egyetlen éjszakára a Tesco gazdaságos hadseregének junior hadosztályába. Feltöltöttem egy éjszaka alatt a tojásos és vajas pultot is. A lábamat viszont totál elhasználtam, kéne egy új, de sajnos nincs rá keret. Viszont néhány vevőtől kedvem lett volna megkérdezni, hogy ugyan már mégis mi a náthás pöcsöt keres szombat éjjel negyed négykor a Tescoban? Na mindegy. Munka alatt megismertem egy srácot, aki első éves teológus hallgató. Mélyen hívő ember, de nem az a 'azonnal térj meg és követeld urunk bocsánatát' típusú hittérítő, hanem egy intelligens ember. Élvezet volt vele hitrő, vallásról beszélgetni, mivel mindketten más álláspontot foglalunk el a témában. Ami viszont meglepett, hogy magát az egyház intézményének jelenlegi megnyilvánulását ő sem szívleli. Műszak végén aztán hazafelé még beszélgettem egy kellemeset a Tescos busz vezetőjével, majd hazaérve kóma közeli állapotban bezuhantam az ágyba. Délután kimostam a ruháim, beszéltem húgommal, majd meglepetésemre hazajött Pestilence is, akit csak holnapra vártam. Mint kiderült, hiányzott neki az MMO-ja és barbár karaktere. Na meg a varázslója.

Hogy mindebből mi a tanulság azt mindenki állapítsa meg maga, nekem most mennem kell fürdeni, mert hajnali 8-kor órám van.

Címkék: énblog meló elte rokon híres ember pestilence

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://clawabout.blog.hu/api/trackback/id/tr24931487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása